Podręcznik wyboru 3Com 3C19504 to profesjonalny przewodnik po konfiguracji produktów 3Com, w tym szerokiej gamy urządzeń sieciowych, serwerów i usług bezpieczeństwa. Podręcznik zawiera szczegółowe informacje na temat zastosowania produktów 3Com, w tym szerokiej gamy konfiguracji, które można wykonać, aby zoptymalizować sieci. Oprócz tego zawiera również informacje dotyczące dokumentacji, obsługi klienta i wsparcia technicznego. Podręcznik jest skierowany do administratorów sieci i specjalistów IT, którzy chcą optymalizować swoje sieci i uzyskać maksymalną wydajność z produktów 3Com.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik wyboru 3com 3c19504
Rejestracja dla Dyrektora
Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet. pl - skontaktuj się z nami.
Infolinia: 801 220 555
Oferta edukacyjna Nowej Ery
Publikacje Nowej Ery znaleźć można niemal w każdym szkolnym tornistrze. Oferujemy podręczniki, materiały ćwiczeniowe oraz bogate portfolio różnorodnych publikacji okołopodręcznikowych. Serie Nowej Ery wzbogacają także nowoczesne e-rozwiązania i platformy edukacyjne.
Naszą ofertę uzupełniają produkty z obszaru specjalnych potrzeb edukacyjnych, w tym popularna seria eduSensus (dotychczas firma Young Digital Planet). Nowa Era to również wydawca najstarszego w Europie czasopisma literackiego dla najmłodszych „Świerszczyk”.
Jesteśmy liderem nie tylko w skali swojej działalności, ale przede wszystkim w obszarze najwyższej jakości rozwiązań edukacyjnych. Nasze publikacje można znaleźć niemal w każdym szkolnym tornistrze. Towarzyszą one uczniom od początku ich przygody z książką aż do najważniejszego egzaminu – matury.
Zgodnie z ustawą wyboru podręcznika dokonuje zespół przedmiotowy nauczycieli uczący w danej szkole, biorącpod uwagę wartości merytoryczne oraz poziom dopasowania podręcznika i zeszytu ćwiczeń do potrzeb uczniów.Ustawodawca wskazuje ponadto na konieczność opiniowania powyższego wyboru przez radę pedagogiczną i radęrodziców. W przypadku braku porozumienia decydujący głos ma dyrektor szkoły.Art. 22ab.
1. Zespół nauczycieli prowadzących nauczanie w klasach I–III szkoły podstawowej oraz zespółnauczycieli prowadzących nauczanie danych zajęć edukacyjnych w klasach IV–VI szkoły podstawowej,w gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej przedstawiają dyrektorowi szkoły propozycję:
1) jednego podręcznika do zajęć z zakresu edukacji: polonistycznej, matematycznej, przyrodniczeji społecznej oraz jednego podręcznika do zajęć z zakresu danego języka obcego nowożytnego,lub materiału edukacyjnego, dla uczniów danej klasy – w przypadku klas I–III szkoły podstawowej;
(…)
2. Zespoły nauczycieli, o których mowa w ust. 1, mogą przedstawić dyrektorowi szkoły propozycję więcejniż jednego podręcznika lub materiału edukacyjnego:
1) do danego języka obcego nowożytnego w danej klasie, biorąc pod uwagę poziomy nauczaniajęzyków obcych nowożytnych – w przypadku klas IV–VI szkoły podstawowej, gimnazjum i szkołyponadgimnazjalnej;
2) do danych zajęć edukacyjnych w danej klasie, biorąc pod uwagę zakres kształcenia: podstawowylub rozszerzony, ustalony w podstawie programowej kształcenia ogólnego – w przypadku szkoły4. Dyrektor szkoły, na podstawie propozycji zespołów nauczycieli, o których mowa w ust. 1,oraz w przypadku braku porozumienia w zespole nauczycieli w sprawie przedstawienia propozycjipodręczników lub materiałów edukacyjnych, zgodnie z ust. 1 i 2, ustala:
1) zestaw podręczników lub materiałów edukacyjnych obowiązujący we wszystkich oddziałach danejklasy przez co najmniej trzy lata szkolne,
2) materiały ćwiczeniowe obowiązujące w poszczególnych oddziałach w danym roku szkolnym
– po zasięgnięciu opinii rady pedagogicznej i rady rodziców (…)
Wybór podręczników dokonywany jest raz na trzy lata. Wyjątkiem jest wybór podręczników w klasie I szkołypodstawowej w roku szkolnym 2015/2016, kiedy to nauczyciele dokonują ich wyboru na co najmniej dwa lata.Na pozostałych etapach edukacyjnych podręcznik wybrany w roku szkolnym 2015/2016 będzie obowiązywał przeztrzy kolejne lata.
Ustawa nie precyzuje daty wyboru. Zgodnie z ustawą dyrektor szkoły podaje do publicznej wiadomości zestawpodręczników i materiałów ćwiczeniowych obowiązujących w danym roku szkolnym. Ustawa zniosła obowiązekpodania tej informacji do 15 czerwca.Art.
6. Dyrektor szkoły corocznie podaje do publicznej wiadomości zestaw podręczników lub materiałówedukacyjnych oraz materiały ćwiczeniowe obowiązujące w danym roku szkolnym.
Jeden podręcznik wybierają natomiast nauczyciele I etapu edukacyjnego.
Aby ułatwić Państwu określenie poziomu początkowego uczniów i lepsze dobranie odpowiedniego poziomupodręcznika, proponujemy przeprowadzenie testów na początku roku szkolnego. Testy do wszystkich etapówedukacyjnych dostępne są na platf ormie diagnostycznej Macmillan Diagnostic Tools. Więcej informacji znajdą Państwona stronie www. pl/diagnoza.
Jak pracować z podręcznikami? (wkrótce)