Beko Ddt25400xp to nowoczesny i wydajny pralko-suszarka, który oferuje użytkownikom wszystkie zalety połączenia pralki i suszarki w jednym urządzeniu. Pralko-suszarka Beko Ddt25400xp jest wyposażona w funkcje, takie jak programy specjalne, programy szybkie, opcje prania i suszenia, a także funkcję Aqua-Lift™. Gwarancja Beko Ddt25400xp obejmuje 2 lata gwarancji producenta na części i usługi, a także 10 lat gwarancji na bęben. Instrukcje i informacje o gwarancji są dostępne bezpłatnie na stronie internetowej Beko oraz w instrukcjach użytkowania.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcje i informacje o gwarancji Beko Ddt25400xp
Gwarancja
Warunki gwarancji Beko S. A.
BEKO spółka akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-819), przy ulicy Puławskiej 366, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem: 0000078147 (dalej: „BEKO”) udziela gwarancji jakości (dalej: „Gwarancja”) na wprowadzone przez BEKO do obrotu na terenie Polski produkty marki BEKO (dalej: „Urządzenia”) osobom, które nabyły te produkty („Użytkownik”) na następujących warunkach:
I. ZAKRES OCHRONY.
- BEKO gwarantuje, że Urządzenie zakupione przez Użytkownika jest wolne od wad produkcyjnych lub materiałowych, powstałych z przyczyn tkwiących w tym Urządzeniu (dalej: „Wada”), które ujawnią się w ciągu terminu określonego w części II. niniejszych Warunków Gwarancji (dalej: „Okres Gwarancyjny”).
- W razie ujawnienia się Wady Produktu w trakcie Okresu Gwarancyjnego, zostanie ona usunięta na koszt BEKO w sposób uzależniony od właściwości wady, na zasadach i w zakresie określonym w niniejszych Warunkach Gwarancji.
- BEKO zobowiązuje się do usunięcia Wady poprzez dokonanie nieodpłatnej naprawy lub wymiany Urządzenia, bądź też reklamacja zgłoszona na podstawie niniejszych Warunków Gwarancji zostanie rozpoznana w inny sposób uzgodniony przez BEKO i Użytkownika.
- Udzielona gwarancja jest ważna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- użytkowanie Urządzenia zgodnie z Instrukcją Obsługi dołączoną do tego Urządzenia i jego przeznaczeniem, jak również odpowiednia konserwacja Urządzenia;
- użytkowanie w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego.
- stosowanie osprzętu zalecanego przez producenta;
- brak ingerencji w Urządzenie przez osoby do tego nieupoważnione;
- brak ingerencji w tabliczkę znamionową z numerem seryjnym Urządzenia.
- Udzielona przez Beko Gwarancja nie obejmuje:
- wad powstałych z przyczyn innych niż tkwiące w Urządzeniu;
- czynności przewidzianych w Instrukcji Obsługi, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik Urządzenia we własnym zakresie i na swój koszt, w tym: instruktażu dotyczącego obsługi Urządzenia, instalacji oraz regulacji urządzenia gazowego (w tym ustawienia płomienia oszczędnościowego palników, wymiana dysz itp. );
- usterek powstałych w wyniku nieprawidłowego lub niewłaściwego użytkowania, niedbalstwa, przypadkowego uszkodzenia Urządzenia, nieodpowiedniego napięcia prądu lub dokonania jakichkolwiek zmian, które mają wpływ na niewłaściwe działanie Urządzenia, i które naprawiane były przez osoby nieupoważnione, używania instalacji niezgodnych z odpowiednimi Polskimi Normami i innych niż wymienione w Instrukcji Obsługi Urządzenia;
- uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, korozji, innych uszkodzeń spowodowanych działaniem lub zaniedbaniem Użytkownika lub powstałych na skutek działania sił zewnętrznych (do których zalicza się w szczególności wyładowania atmosferyczne, skoki napięcia, wszystkiego rodzaju awarie domowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, itp. ), a także powstałych na skutek przedostania się zanieczyszczeń lub ciał obcych do Urządzenia.
Niniejsze warunki gwarancji mają zastosowanie do Urządzeń zakupionych od dnia 01. 03. 2019 r.- elementów ze szkła oraz plastiku;
- odbarwień Urządzenia lub poszczególnych jego części;
- usterek powstałych w wyniku niewłaściwego montażu Urządzenia w zabudowie meblowej, niezgodnego z Instrukcją Obsługi Urządzenia lub innymi wytycznymi dotyczącymi montażu sprzętu w zabudowie meblowej określonymi przez Producenta;
- usterek powstałych na skutek przechowywania i użytkowania Urządzenia w warunkach, które są niezgodne z normalnymi warunkami domowymi określonymi wymaganiami powszechnie obowiązujących przepisów prawa i odpowiednich Polskich Norm.
V. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA. Niniejsze warunki gwarancji mają zastosowanie do Urządzeń zakupionych od dnia 25. 12. 2014 r. Gwarant oświadcza, że niniejsza Gwarancja jest udzielana Użytkownikowi dodatkowo i nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Użytkownika wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej na podstawie Kodeksu cywilnego.Gwarancja Małe AGD
Drodzy Klienci,
Dziękujemy za zakup naszych produktów. Jesteśmy przekonani, że nasze urządzenia będą służyć przez lata. Każdy produkt firmy Beko jest objęty 2-letniem okresem gwarancji.
Warunki gwarancji Beko S. A- (małe urządzenia AGD)
BEKO spółka akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-819), przy ulicy Puławskiej 366, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem: 0000078147 (dalej: „BEKO”) udziela gwarancji jakości (dalej: „Gwarancja”) na wprowadzone przez BEKO do obrotu na terenie Polski produkty marki BEKO (dalej: „Urządzenia”) osobom, które nabyły te produkty („Użytkownik”) na następujących warunkach:
I.BEKO gwarantuje, że Urządzenie zakupione przez Użytkownika jest wolne od wad produkcyjnych lub materiałowych, powstałych z przyczyn tkwiących w tym Urządzeniu (dalej: „Wada”), które ujawnią się w ciągu terminu określonego w części II.
W razie ujawnienia się Wady Produktu w trakcie Okresu Gwarancyjnego, zostanie ona usunięta na koszt BEKO w sposób uzależniony od właściwości wady, na zasadach i w zakresie określonym w niniejszych Warunkach Gwarancji.
BEKO zobowiązuje się do usunięcia Wady poprzez dokonanie nieodpłatnej naprawy lub wymiany Urządzenia, bądź też reklamacja zgłoszona na podstawie niniejszych Warunków Gwarancji zostanie rozpatrzona w inny sposób uzgodniony przez BEKO i Użytkownika.
Udzielona gwarancja jest ważna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Okres Gwarancyjny wynosi 24 miesiące licząc od daty zakupu Urządzenia przez pierwszego Użytkownika.
III.
Wady Urządzenia ujawnione w Okresie Gwarancyjnym będą usuwane pod warunkiem przedstawienia przez Użytkownika dowodu zakupu tego Urządzenia zawierającego oznaczenia niezbędne do jego identyfikacji (model, datę zakupu).
Uprawnienia wynikające z niniejszych Warunków Gwarancji mogą być zrealizowane przez Użytkownika wyłącznie w Autoryzowanych Punktach Serwisowych BEKO (dalej: „Serwis”) po uprzednim dokonaniu zgłoszenia na Infolinii BEKO pod numerem telefonu: 22 250 14 14. Urządzenie powinno być odpowiednio zapakowane i zabezpieczone przez Użytkownika na czas transportu do punktu serwisowego Beko.
Wady Urządzenia będą usunięte w terminie 14 dni od daty zgłoszenia Wady na Infolinii BEKO.
Jeżeli część zamienna wymieniana w ramach uprawnień wynikających z niniejszych Warunków Gwarancji Urządzenia jest sprowadzana z zagranicy, termin naprawy, o którym mowa powyżej, może ulec wydłużeniu jednak, nie więcej niż do 30 dni licząc odpowiednio od daty zgłoszenia Wady na Infolinii BEKO. Po usunięciu Wady, Urządzenie zostanie dostarczone Użytkownikowi na koszt BEKO.
IV.Warunkiem skorzystania z niniejszych Warunków Gwarancji jest:
- użytkowanie Urządzenia zgodnie z Instrukcją Obsługi dołączoną do tego Urządzenia i jego przeznaczeniem, jak również odpowiednie czyszczenie i konserwacje Urządzenia;
- użytkowanie w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego. Urządzenie nie jest używane do celów prowadzenia działalności gospodarczej lub w zastosowaniach eksploatacji masowej, w szczególności w gastronomicznej działalności hoteli, restauracji i innych obiektów turystyczno-rekreacyjnych lub zbiorowego żywienia. Stosowanie osprzętu zalecanego przez producenta; brak ingerencji w Urządzenie przez osoby do tego nieupoważnione; brak ingerencji w tabliczkę znamionową z numerem seryjnym Urządzenia.
Udzielona przez Beko Gwarancja nie obejmuje:
- wad powstałych z przyczyn innych niż tkwiące w Urządzeniu;
- normalnego zużycia elementów eksploatacyjnych tj. akumulatory, baterie, noże, filtry, żarówki, szczotki, itp. ;
- czynności przewidzianych w Instrukcji Obsługi, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik Urządzenia we własnym zakresie i na swój koszt, w tym: instruktażu dotyczącego obsługi Urządzenia, instalacji oraz regulacji urządzenia.
- usterek powstałych w wyniku nieprawidłowego lub niewłaściwego użytkowania, niedbalstwa, przypadkowego uszkodzenia Urządzenia, nieodpowiedniego napięcia prądu lub dokonania jakichkolwiek zmian, które mają wpływ na niewłaściwe działanie Urządzenia, i które naprawiane były przez osoby nieupoważnione, używania instalacji niezgodnych
z odpowiednimi Polskimi Normami i innych niż wymienione w Instrukcji Obsługi Urządzenia;
uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, korozji, innych uszkodzeń spowodowanych działaniem lub zaniedbaniem Użytkownika lub powstałych na skutek działania sił zewnętrznych (do których zalicza się w szczególności wyładowania atmosferyczne, skoki napięcia, wszystkiego rodzaju awarie domowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, itp. ), a także powstałych na skutek przedostania się zanieczyszczeń lub ciał obcych do Urządzenia, zakamienienia (proces odkamieniania musi być przeprowadzany zgodnie z instrukcją obsługi z użyciem odpowiednich środków czyszczących) elementów ze szkła, plastiku oraz porcelany; odbarwień Urządzenia lub poszczególnych jego części;
- usterek powstałych na skutek przechowywania i użytkowania Urządzenia w warunkach, które są niezgodne z normalnymi warunkami domowymi określonymi wymaganiami powszechnie obowiązujących przepisów prawa i odpowiednich Polskich Norm;
V.Panowie, poszukuję karty gwarancyjnej do klimatyzatora BEKO. Jakoś nie mogę znaleźć w necie. Może ktoś ma w pdf-ie albo jakiś skan podeśle...Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
tommatiz
2011-04-29, 05:42:24
Moderator
Napisz maila do głównego Beko na Polskę oni powinni miećHVAC
2011-04-29, 07:19:55
Użytkownik
czytając coś takiego zastanawiam się kto bardzie grzeszy inteligencją piszący posta czy odpowiadający, biorąc jeszcze pod uwagę informacje pod avatarem...HVAC napisał(a):czytając coś takiego zastanawiam się kto bardzie grzeszy inteligencją piszący posta czy...
Może ja...? :-) Bo nie do końca wiem o co Ci chodzi. Tłumacząc się jednak powiem, że o godz. 23 ciężko skontaktować się z kimś z Beko....
llort
2011-04-29, 18:22:49
Zaawansowany użytkownik
Jak ja wiem o co chodzi Shitashii. To ty nie wiesz. Inteligencja a długość gwarancji to pewna zależność? Będąc producentem kasy niedoświadczonej firmie dam rok gwarancji. Doświadczeni piloci w innej firmie posiadają 3-lata np. Okres gwarancji jest uzależniony okresem doświadczenia i współpracy pomiędzy firmą montującą a dystrybutorem danego sprzętu. A chłodnictwo to nie żużel w kontekście prędkości a nie zabrudzenia. Chyba że pracujesz na akord to zabrudzenie to rzecz oczywista. Jak czegoś nie wiem przeglądam DTR a nie jaj ty kiedyś instrukcję obsługi. Prostacy korzystają z myśli innych ludzi. Fachowiec nigdy nie skorzystał by odpowiadając fachowcowi z motto-. Kiedy wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję. Instrukcja to rzecz dla użytkowników. A ty przestań papugować moje wypowiedzi:|Masz problem w dziedzinie chłodnictwa i kanalizacji? STEFAN BUD ci pomoże. Człowiek orkiestra. Ponoć tynki maszynowe wykonuje gratis. Do administracji to nie jest reklamaJak zwykle coś bredzisz... Napiszałeś Prostacy korzystają z myśli innych ludzi. Czyli co? Sam wynalazłeś koło, silnik diesla itd...? Bo to też myśl, tyle że techniczna... A dlaczego mam nie korzystać z doświadczeń innych osób jeśli mają rację? Nawet tych, których zasadniczo nie lubię? I tłumaczę Ci po raz n-ty, że istnieje coś takiego jak instrukcja serwisowa.
A tak wogóle to chciałem przeczytać instrukcję BEKO, a wy dopisujecie do tego wielką ideologię czy spiskową teorię dziejów.
Już po temacie. Dziękuję za komentarze/(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-04-29, 18:55:16 przez Shitashii. )
2011-04-29, 19:16:46
1- instrukcja
2-instrukcja serwisowa.
Różnica polega na samej różnicy, a twoje motto dotyczyło nie instrukcji serwisowej tylko instrukcji. Zanim zaczniesz ze mną polemizować pomyśl o samo destrukcji.Skąd wiesz jaką instrukcję miałem na myśli? Jak mówisz "samolot" to zawsze jest to Tupolew?Produkt został dodany do listy życzeń.
Produkt został usunięty z listy życzeń.
Lista życzeń jest pełna. Usuń produkty, aby dodać więcej.
Are you sure you want to clear your wishlist?
Można porównywać produkty tylko z tej samej kategorii.
Dodano element do porównania. Kontynuuj!
Usunięto element z listy porównawczej.
Lista porównawcza jest pełna!
Na liście znajduje się tylko 1 produkt. Dodaj więcej produktów, aby móc je porównać.
Wybierz idealne urządzenie
Utrzymywanie świeżości żywności w lodówce Beko
Ciesz się doskonałymi rezultatami prania za każdym razem
Pełnowymiarowe zmywarki zapewniające łatwe zmywanie
Wielofunkcyjne odkurzacze posprzątają każdy zakamarek domu
- ChłodnictwoChłodziarki ZamrażarkiChłodziarko-zamrażarkiChłodziarki do zabudowyChłodziarko-zamrażarki do zabudowy
Kariera
Dla akcjonariuszy
Partnerstwa
Strategia podatkowa
B2B - InwestycjePomoc technicznaBlogPromocje
Produkty - Funkcje i Innowacje.
Technologia HarvestFresh™
Pełnia witamin zachowana na dłużej, dzięki innowacyjnej technologii 3 kolorów, które imitują 24-godzinny cykl słońca w lodówkach.
Wiele funkcji gotowania, które ułatwiają zdrowe życie
Funkcje zmywarki, które zaoszczędzą Twój czas.
Doskonałe funkcje piorące, które ułatwiają życie
Zapewniające świeżość funkcje okapu, które ułatwiają życie
- stosowanie osprzętu zalecanego przez producenta;