Haier 21h5ft Me to produkt firmy Haier, który oferuje wyjątkową jakość, wszechstronność i wygodę. Jest to nowa generacja lodówek z technologią NoFrost, która zapewnia dokładne chłodzenie bez konieczności odmrażania. Dodatkowo, lodówka ta posiada osobny mikrofalowy otwór, dzięki któremu można podgrzewać posiłki bezpośrednio w lodówce. Posiada też funkcję inteligentnego sterowania, dzięki której można zdalnie monitorować i dostosowywać temperaturę i wilgotność za pomocą aplikacji mobilnej. Dzięki Biuletynowi informacyjnemu o produktach Haier 21h5ft Me użytkownicy mogą uzyskać najnowsze informacje o produkcie, aktualizacje oprogramowania i inne informacje, które pomogą im maksymalnie wykorzystać wszystkie funkcje lodówki.
Ostatnia aktualizacja: Biuletyn informacyjny o produktach Haier 21h5ft Me
Chcesz złożyć nowy biuletyn lub ulepszyć bieżący? Wypróbuj szablon biuletynu firmy Microsoft. Te bezpłatne, piękne i wysoce dostosowywalne szablony biuletynów ulepszą Twoją korespondencję — niezależnie od tego, czy kierujesz ją do klientów, czy do członków rodziny. Szablony biuletynów są dostępne w wersjach dotyczących konkretnego typu usług i organizacji, na przykład szablony biuletynów dla przedsiębiorstw opracowujących oprogramowanie, firm naprawczych, studiów mody, usług finansowych, szkół i organizacji niedochodowych. Zadbaj o podtrzymanie kontaktu z wcześniejszymi i bieżącymi klientami, dołączając szablon biuletynu do miesięcznego lub dwumiesięcznego planu marketingowego. W przypadku rodziny i znajomych rozsianych po całym kraju lub świecie szablony biuletynów doskonale sprawdzają się do informowania wszystkich o naszych najnowszych osiągnięciach i przygodach. Szablony biuletynów programu Word są bardzo przyjazne dla użytkowników i przewidziano w nich miejsce na artykuły, zdjęcia oraz inne ciekawe pozycje. Wybierz szablon biuletynu, aby łatwo uatrakcyjnić swój biuletyn i poszerzać grono czytelników — miesiąc po miesiącu. Elegancki biuletyn pozwoli nie tylko informować bieżących czytelników, ale również przyciągnąć nowych.
Strony dostępne w domenie www. gov. pl mogą zawierać adresy skrzynek mailowych. Użytkownik korzystający z odnośnika będącego adresem e-mail zgadza się na przetwarzanie jego danych (adres e-mail oraz dobrowolnie podanych danych w wiadomości) w celu przesłania odpowiedzi na przesłane pytania.Szczegóły przetwarzania danych przez każdą z jednostek znajdują się w ich politykach przetwarzania danych osobowych.
Wszystkie treści publikowane w serwisie są udostępniane na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne - bez utworów zależnych 3. 0 Polska (CC BY-NC-ND 3. 0 PL), o ile nie jest to stwierdzone inaczej.
Strona informacyjna
- Strona główna
- O firmie Haier
N°1 na świecie w produkcji sprzętu AGD, 14. rok z rzędu
(Źródło: Euromonitor International Limited)
- Haier w pigułceHaier w pigułce
- Kim jesteśmyKim jesteśmy
- Nasze przekonaniaNasze przekonania
- Haier w PolsceHaier w Polsce
15. 4%
UDZIAŁU W RYNKU DETALICZNYM W 2018 ROKU
(Źródło: Euromonitor International Limited)
$ 39. 1
MLD USD GLOBALNYCH OBROTÓW W 2018 ROKU
160+
KRAJÓW I REGIONÓW
78. 000
PRACOWNIKÓW NA CAŁYM ŚWIECIE
122
ZAKŁADY
11
OŚRODKÓW BADAWCZO-ROZWOJOWYCH
25
OŚRODKÓW PRZEMYSŁOWYCH
106
CENTRÓW SPRZEDAŻY
Kim jesteśmy
Blisko naszych klientów
Od ponad 30 lat firma Haier wykorzystuje swoją energię i doświadczenie do opracowywania najlepszych urządzeń AGD, tak, aby zadowolić naszych najbardziej wymagających klientów.
Od 1984 roku, czyli od momentu założenia firmy, kieruje nią ten sam Prezes i Dyrektor Generalny – Zhang Ruimin, któremu od początku przyświeca cel tworzenia niezawodnych produktów wysokiej jakości. Za ważny punkt zwrotny w historii firmy uważane jest zdarzenie, które miało miejsce w pierwszym roku jego pracy, kiedy to w reakcji na reklamacje dotyczące wadliwych chłodziarek podjął radykalne działanie polegające na zniszczeniu urządzeń młotem w obecności wszystkich pracowników.
Od tego czasu firma przechodziła ewolucję, dostosowując się do zmiennych wymagań współczesnego świata i dzisiejszych konsumentów, opierając się na stale przyświecających jej kluczowych wartościach: jakości i niezawodności, co pozwala nam oferować doskonałe, innowacyjne i nowoczesne produkty.
Zdajemy sobie sprawę, że tylko będąc blisko naszych klientów i wsłuchując się w ich potrzeby i oczekiwania, będziemy w stanie ułatwić ich codzienne życie. Nasze zaangażowanie w ciągłe udoskonalanie i rozszerzanie gamy produktów pozwoliło nam stać się życiowymi towarzyszami naszych klientów i światowym leaderem w branży urządzeń gospodarstwa domowego nieprzerwanie od dziesięciu lat.
Nasze przekonania
Naszym najważniejszym ośrodkiem badawczym są domy naszych klientów
Naszym celem w firmie Haier jest dostarczanie nowoczesnych produktów najwyższej jakości, spełniających stale zmieniające się potrzeby współczesnych gospodarstw i tym samym zapewniających klientom więcej czasu na sprawy, które są dla nich istotne.
Aby mieć pewność, że kierujemy się rzeczywistymi potrzebami klientów, uważamy, że to dom powinien być naszym najważniejszym ośrodkiem badawczym. Tylko w rzeczywistych domach jesteśmy w stanie zaobserwować i w pełni zrozumieć stale zmieniające się przyzwyczajenia i wymagania klientów. W myśl tej bliskości firma Haier stosuje zasadę „zerowego dystansu” pomiędzy innowacjami wprowadzanymi przez naszych inżynierów a codziennym życiem naszych klientów.
Skupiając w ten sposób uwagę na domu, możemy realizować nasz najważniejszy cel: zapewnienie klientom większej ilości czasu na sprawy, które są dla nich ważne. Nasze produkty, stworzone z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów przez wysoko wykwalifikowanych inżynierów, łączą w sobie najnowsze innowacje technologiczne, opracowane pod kątem łatwości obsługi i wydajności, a tym samym oszczędności czasu.
Dysponujemy ośrodkami badawczo-rozwojowymi na wszystkich pięciu kontynentach. Ich jedynym zadaniem jest tworzenie rozwiązań, które pozwolą naszym klientom zaoszczędzić cenny czas. Właśnie dlatego 4% naszych obrotów inwestujemy w innowacje.
Zerowy dystans do klientów
Dzięki naszej strategii „zerowego dystansu” jesteśmy w stanie ciągle oferować naszym klientom produkty, które są dla nich pomocą w spełnianiu zmieniających się potrzeb w zakresie życia codziennego. Ta filozofia umożliwia nam nieustanne rozwijanie naszego asortymentu produktów, przy zapewnieniu dostosowania do zmiennego rytmu nowoczesnego życia domowego.
Polski oddział firmy Haier odpowiada za sprzedaż urządzeń i marketing marki Haier w Polsce oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Marka Haier jest obecna na rynku europejskim już od ponad 10 lat. W Polsce oddział firmy Haier został oficjalnie otwarty w 2012 r. Od tego czasu spółka odnotowała dynamiczny wzrost. Polska jest szczególnym miejscem dla marki, stanowi bowiem strategiczną lokalizację do ekspansji na rynki Europy Środkowo-Wschodniej.
Haier w Polsce oferuje szeroką gamę produktów, w szczególności w kategorii chłodnictwa, która obejmuje chłodziarki, chłodziarko-zamrażarki (typu combi, multidoor, side by side), zamrażarki, chłodziarki do wina. Ponadto Haier oferuje produkty z kategorii pralnictwa (pralki, pralko-suszarki, suszarki).
W trosce o komfort i bezpieczeństwo konsumentów, Haier w Polsce posiada oficjalną sieć serwisową w całym kraju.
Główne cechy, jakie wyróżniają produkty Haier to design, jakość, innowacyjne rozwiązania i zaawansowanie techniczne.
Candy Hoover Polska Sp. z o. o.
Al. Jerozolimskie 181B
02-222 Warszawa